Mi biztosítjuk, hogy Telekommunikációja, a valós igényei alapján úgy működjön, ahogy az szükséges!

Erre kíváncsi vagyok!

Végtelen bejövő vonal

Így sosem lesz cége foglalt, nincs elveszett hívás!

Automata ügyfél-tájékoztatás

Így sosem lesz cége foglalt, nincs elveszett hívás!

Telefonos Aszisztens

Nincs elveszett hívás, automata átirányítás és kezelés

Alközpont csere

Hagyományos alközpont cseréje, integrációja egyszereűen

Távmunka támogatás

Csoportos és önálló otthoni munka

Hangmenü (generátor) - IVR

Készítse el telefonos, IVR hangmenüjét, írásban

Automata hívásirányítás

Készítse el telefonos, IVR hangmenüjét, írásban.
Nézze meg hogyan lehet Telekommunikációját a leghatékonyabbá tenni.

IP-TELEKOM ALMÁRKÁK

Minden szolgáltatásban otthon vagyunk, akár külön al-márkáinkkal is.

rendszerszolgáltatások

Az IP-Telekom rendszere minden igényt kiszolgál. IP-Telefonközpont, Automata Telefonos aszisztens, ügyfélszolgálati rendszer, Call Center... elégedett ügyfelek, növekvő forgalom, kevesebb munka az eredmény, ha minket választ!

IP Telefonközpont

Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés. A hagyományos telefonközpontokkal szemben jóval gazdaságosabb üzemeltetés.

Ügyfélszolgálati rendszer

Bármilyen egyedi, speciális megoldás rövid időn belül és költséghatékonyan lefejleszthető a moduláris rendszernek köszönhetően.

IP Portál

Minden telefonhívás kezelése azonnal, valós időben. Bármilyen eszközön kezelhető vagy akár visszahallgatható híváslisták és Tele CRM az IP Portálon.

Telefonszolgáltatások

Költségcsökkentés a belföldi és a külföldi hívásoknál is. Lehetőség az akár ingyenes, internet alapú telefonhívások lebonyolítására.

Call Center Rendszer

Call Center és üzenetkezelő rendszer, valamint további kiegészítő modulok, melyek segítségével hatékony ügyfélszolgálat alakítható ki.

Virtuális központ

Nincs szükség technikai fejlesztésre, hardverre, vagy speciális tudású szakemberre. Nem kell programokat telepíteni.

Telefon aszisztens

Aki Önt hívja annak mindig kicsörög, megfelelő helyre irányítják, elmondják automatikusan a legfontosabb információkat és átveszik az üzeneteket.

Régi és Új egyben

Az IP-Telekom rendszere és szolgáltatása kompatibilis a régi hagyományos alközpontokkal. A régi telefonközpont cseréje vagy illesztése az IP-Telekommal gond nélküli.

távmunka támogatás

Közös platformon kialakított csoportos és telefonos munkavégzés, hogy az egymástól távol dolgozók is együtt tudjanak működni.

Legyen Ön is elégedett Partnerünk

Jónás Rita
Otthon 24 - Lakberendezési, Otthon és stílusmagazin
Főszerkesztő
Szerkesztőségünkben különessen fontos a hívások kezelése és irányítása. Mikor megoldást kerestünk nem is gondoltuk, hogy létezik számunkra tökéletes megoldás, ami a beépített Tele CRM rendszer volt.
Lászlófalvy András
irat.hu
Vezető tanácsadó
Tevékenységünk nagyszámú bejövő hívást és érdeklődőt generál. Az automatikus híváskezelő rendszer tökéletesen vizsgázott. Megállta a helyét az állítás, nincs több elvesztett hívásunk – ügyfelünk!
Békési László
WebDizajn.hu
Ügyvezető

Csak régi alközpontunkat akartuk lecserélni. Az új IP telefonközpont mellett a beépített IP Portál felülettel olyan eszközt kaptunk ami biztosítja hogy nincs több elvesztett ügyfelünk!

Gyakori kérdések és válaszok


Össsze szedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat amit ügyfeleink kérdeztek tülünk.

Mitől jó az IP-Telekom okos telefonközpontja - szolgáltatásai?

Az IP-Telekom fő szolgáltatása a számítógépes hálózatokon, Interneten működő telefonrendszer, mellyel minden telekommunikációs igényt ki tudunk elégíteni. Az IP-Telekon rendszere fel van készítve, hogy hagyományos analóg, ISDN vonalakhoz, régi alközpontokhoz is kapcsolódjanak, valamit a mobil telefon is illeszthető hozzá.

Az IP-Telekom telefonközpontja a hagyományos telefonközpontok könnyű kiváltásra vagy azokhoz történő kapcsolásra-bővítésre könnyen és gyorsan használható.

Az IP-Telekom szolgáltatásai felhő alapú szolgáltatások. Az IP-Telekom telefonközpontjának segítségével megszűnik minden telekomunikácós problémája egycsapásra.

Mik a legnépszerűbb alközponti szolgáltatások?

Partnereink körében a leggyakrabban a Telefonos aszisztenshez és a Telefonos ügyfélszolgálathoz kapcsolódó alközponti szolgáltatások a legnépszerűbbek, így az IVR hangmenü (automata szöveg generálással), a hívás rögzítés, hívás átirányítási sorok, a végtelen bejövő vonal vagy az online felületen kezelhető hívások (IP Portál).

A legnépszerűbb szolgáltatások listája ugyan fontos, de ennél is fontosabb, hogy minden telekommunikációs igényt ki tudunk elégíteni, melyre ügyfél referenciáink a garancia.

Ajánlott szolgáltatásaink:
Fejlett automata hívásirányítás, TeleCRM felület vizuális híváskezeléshez, Integrált szolgáltatások: e-mail, SMS,  rendelés kezelés, ügyfélszolgálat, tudásbázis, külső ERP és CRM rendszerek, Fogadott vonalak típusa: analóg telefon, ISDN, GSM, SIP, H323 Mellékek típusa: hagyományos analóg telefon, asztali IP-telefon, vezeték nélküli telefonok, mobil telefon, Üzenet e-mail-ben, Hangmenü, Konferencia beszélgetés, Operátor panel, mellékfoglaltság jelző, Call management support, TAPI integráció, LDAP integráció, Távoli telephelyek rendszerbe kötése.

Milyen hardver szükséges egy új IP-Telefönközponthoz?

Az IP-Telekom rendszereihez elsősorban adatkommunikációra, azaz számítógépes hálózatra van szükség. Amennyiben nincs fizikai hálózat, úgy jó minőségű Wifi kapcsolaton keresztül is üzemeltethető a rendszer.

Mennyi idő az új Okos Telefönközpont telepítése?

A tapasztalatok szerint átlagosan 8 nap alatt lehet a telefonközpontot telepíteni, azonban a szolgáltatás kiépítése minden esetben függ a telepítés helyszínétől és az ott lévő informatikai hálózattól, így pontos telepítési idő csak helyszíni felmérés után adható.

Le kell-e cserélnem a régi telefonközpontomat?

Ha valaki szeretné bővítheti telefonközpontját, bővítheti IP-Telefonközponttal anélkül, hogy a régit kidobná. Az IP-telefon központ rugalmasan ki tudja egészíteni a hagyományos telefonközpontokat. A hagyományos telefonközpont elavulása után az IP-Telefonközpont teljes mértékben helyettesítheti a régit.

Milyen plusz szolgáltatásokat ad az IP telefon a hagyományossal szemben?

Az IP-telefonközpontok minden szolgáltatást és funkciót biztosítanak amit a hagyományos telefonközpontok is. Ezen felül szinte megszámlálhatatlan plusz szolgáltatást tudnak nyújtani, pl.:
  • Az IP-telefon, a beszélgetések mellett videotelefonálásra SMS-re is használható.
  • Az IP-telefonközpont tartalmazhat személyre szabott vagy központi telefonkönyveket. A bejegyzések tetszés szerint akár meg is oszthatóak.
  • Az IP telefonközponttal komplett un. beválasztós és interaktív telefonos menürendszerek (IVR) alakíthatók ki, akár automatikus szöveg generálással. Ilyen a kezelő nélküli mellék beválasztás vagy információs rendszer kialakítása.
  • Az IP-telefon szabványa nyílt, így a használt telefonoknál nincs gyártói megkötés. Szabadon lehet kiválasztani a használni kívánt készülékeket hardvereket.
  • Az IP-telefonnal könnyen alakítható ki virtuális iroda, távmunka, telefonos aszisztens.... A virtuális irodából (ami akár a lakásunk is lehet) plusz költségek nélkül úgy telefonálhatunk mintha a tényleges irodánkban lennénk.
  • Több telephelyes cégek telefonjai úgy üzemelhetnek, mintha egy helyen lennének.

Csatlakozzon 687 elégedett ügyfelünkhöz. akik sikeres üzletet építenek az IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!

Csatlakozom az elégedett ügyfelekhez

15 éve  szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.

magic-wanddiceuserusersphone-handsetphonescreenlaptop-phonebubbleselectcrossmenu