Az IP Portál

Egy tele CRM és menedzsment felület, ami azért dolgozik, hogy többé ne legyen ügyfélvesztés

Mennyiben könnyítené meg a céges munkát, ha egyetlen felületen látható lenne minden kimenő, bejövő telefonhívás, a hívások státusza, SMS-ek és minden céges kommunikációt? Ha az IP Portálnak ez lenne az egyetlen előnye és emiatt soha többé nem lenne ügyfél vesztés, már ezért megérné,

de ez csak az egyik előny a sokból.

IP Portál

Nincs több ügyfélvesztés


Az IP Portal napi 24 órában, fáradhatatlanul dolgozik a cége sikeréért.

IP Portál admin

Mi az IP portál?

Az IP Portál egy könnyen kezelhető és átlátható hívás és üzenet menedzsment felület, mely segítségével hatékonyan lehet minden telekommunikációt kezelni és felügyelni. Az IP Portál egyetlen Online felületen megjeleníti az összes hívást és a hozzá tartozó információkat. Az IP Portál egyben egy Tele CRM rendszer is. Jogosultsági szintekkel lehet ellátni és ezek alapján lehet kezelni a hívásokat, azok státuszait és a hozzá írt megjegyzéseket.

Kell telepíteni?

Az IP Portált nem szükséges telepíteni, működése felhő alapú és Online valós időben kezelhető. A használata szó szerint gyerekjáték, így az Okos Telefonközpontunk beüzemelése után minden szempontból azonnal használható. Bármikor, bármilyen eszközről elérhető. Az IP Portál egyszerűen biztosítja a teljes körű és egyszerű hívásmenedzsmentet. Nincs szükség különleges szakemberre, külön munkatársra.

IP Portál, hogyan működik?

Az IP Portal éjjel-nappal azért dolgozik hogy minden hibátlanul és vezérelhetően működjön. Nem kell elindítani, nem kell kikapcsolni. Az IP Portál a háttérben akár beavatkozás nélkül is folyamatosan gyűjti és naplózza a ki-bejövő hívásokat, SMS-eket, eseményeket. Az IP Portál nem csak gyűjt, és naplóz, hanem rendszerez is. A hívások, üzenetek könnyen visszakereshetőek és a Tele CRM megjegyzések és műveletek is naplózásra kerülnek. Az IP Portalon belül beállíthatóak jogosultságok is így mindenki csak a neki szükséges vagy megengedett információkhoz fér hozzá.

Csatlakozzon 687 elégedett ügyfelünkhöz. akik sikeres üzletet építenek az IP-Telefonközpont szolgáltatásunkkal, az Okos Telefonközpont és IP Portál segítségével.

Mindenre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! A csatlakozás kockázatmentes!

Csatlakozom az elégedett ügyfelekhez

15 éve  szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.

starchart-barsenter-downthumbs-upcrossmenu