Háziorvosoknak és rendelőintézeteknek fejlesztve.
Betegtájékoztató telefonos rendszerünk segítségével, drasztikusan csökkenthető az egészségügyi szolgáltatásoknál tapasztalható magas telefonálási munkaidő - terhelés.
Válaszoljon minden hívásra, csökkentse a telefonálási időt akár 50-70%-kal, a nemfogadott hívások számát pedig közelítse a nullához.
A hívószám megtartása mellett digitális vonallal, korlátlan bejövő hívást tud egyszerre fogadni a jövőben.
Párhuzamos és többirányú automatikus tájékoztatási rendszer, a bejövő hívások azonnali fogadásához és kezeléséhez.
Az összes hívás kezelése és adminisztrációja kényelmes és egyszerű az online felület segítségével.
A digitális vonal és a felhő alapú (nem kell helyszíni telefonközpont) telefonközpontunk az összes bejövő hívást egyszerre fogadja.
A bejövő hívásokat a beteg-páciens tájékoztató rendszer automatikusan tájékoztatja a szükséges információkról, legyen az Covid, Influenza, recept igénylés...
A kezelést igénylő hívásokat a hagyományos alközpont funkciók segítik, mint a hívási sorok, mellékek, várakozás, átkapcsolás, valamint az online admin felület automata (pl.) visszahívás listák...
Munkánk és szolgáltatásink eredményességét ügyfeleink elégedettségével mérjük. Csatlakozzon elégedett partnereink közé.
15 éve szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.