Az IP-Telekom rendszere minden igényt kiszolgál. IP-Telefonközpont, Automata Telefonos aszisztens, ügyfélszolgálati rendszer, Call Center... elégedett ügyfelek, növekvő forgalom, kevesebb munka az eredmény, ha minket választ!
IP Telefonközpont
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés. A hagyományos telefonközpontokkal szemben jóval gazdaságosabb üzemeltetés.
Ügyfélszolgálati rendszer
Bármilyen egyedi, speciális megoldás rövid időn belül és költséghatékonyan lefejleszthető a moduláris rendszernek köszönhetően.
IP Portál
Minden telefonhívás kezelése azonnal, valós időben. Bármilyen eszközön kezelhető vagy akár visszahallgatható híváslisták és Tele CRM az IP Portálon.
Telefonszolgáltatások
Költségcsökkentés a belföldi és a külföldi hívásoknál is. Lehetőség az akár ingyenes, internet alapú telefonhívások lebonyolítására.
Call Center Rendszer
Call Center és üzenetkezelő rendszer, valamint további kiegészítő modulok, melyek segítségével hatékony ügyfélszolgálat alakítható ki.
Virtuális központ
Nincs szükség technikai fejlesztésre, hardverre, vagy speciális tudású szakemberre. Nem kell programokat telepíteni.
Telefon aszisztens
Aki Önt hívja annak mindig kicsörög, megfelelő helyre irányítják, elmondják automatikusan a legfontosabb információkat és átveszik az üzeneteket.
Régi és Új egyben
Az IP-Telekom rendszere és szolgáltatása kompatibilis a régi hagyományos alközpontokkal. A régi telefonközpont cseréje vagy illesztése az IP-Telekommal gond nélküli.
távmunka támogatás
Közös platformon kialakított csoportos és telefonos munkavégzés, hogy az egymástól távol dolgozók is együtt tudjanak működni.
Az IP-Telekom fő szolgáltatása a számítógépes hálózatokon, Interneten működő telefonrendszer, mellyel minden telekommunikációs igényt ki tudunk elégíteni. Az IP-Telekon rendszere fel van készítve, hogy hagyományos analóg, ISDN vonalakhoz, régi alközpontokhoz is kapcsolódjanak, valamit a mobil telefon is illeszthető hozzá.
Az IP-Telekom telefonközpontja a hagyományos telefonközpontok könnyű kiváltásra vagy azokhoz történő kapcsolásra-bővítésre könnyen és gyorsan használható.
Az IP-Telekom szolgáltatásai felhő alapú szolgáltatások. Az IP-Telekom telefonközpontjának segítségével megszűnik minden telekomunikácós problémája egycsapásra.
Partnereink körében a leggyakrabban a Telefonos aszisztenshez és a Telefonos ügyfélszolgálathoz kapcsolódó alközponti szolgáltatások a legnépszerűbbek, így az IVR hangmenü (automata szöveg generálással), a hívás rögzítés, hívás átirányítási sorok, a végtelen bejövő vonal vagy az online felületen kezelhető hívások (IP Portál).
A legnépszerűbb szolgáltatások listája ugyan fontos, de ennél is fontosabb, hogy minden telekommunikációs igényt ki tudunk elégíteni, melyre ügyfél referenciáink a garancia.
Ajánlott szolgáltatásaink:
Fejlett automata hívásirányítás, TeleCRM felület vizuális híváskezeléshez, Integrált szolgáltatások: e-mail, SMS, rendelés kezelés, ügyfélszolgálat, tudásbázis, külső ERP és CRM rendszerek, Fogadott vonalak típusa: analóg telefon, ISDN, GSM, SIP, H323 Mellékek típusa: hagyományos analóg telefon, asztali IP-telefon, vezeték nélküli telefonok, mobil telefon, Üzenet e-mail-ben, Hangmenü, Konferencia beszélgetés, Operátor panel, mellékfoglaltság jelző, Call management support, TAPI integráció, LDAP integráció, Távoli telephelyek rendszerbe kötése.
Az IP-Telekom rendszereihez elsősorban adatkommunikációra, azaz számítógépes hálózatra van szükség. Amennyiben nincs fizikai hálózat, úgy jó minőségű Wifi kapcsolaton keresztül is üzemeltethető a rendszer.
15 éve szolgáljuk ki céges partnereink teljes körű telekommunikációs igényeit a lehető legnagyobb szakmaisággal.