Össsze szedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat amit ügyfeleink kérdeztek tülünk.
Mitől jó az IP-Telekom okos telefonközpontja - szolgáltatásai?
Az IP-Telekom fő szolgáltatása a számítógépes hálózatokon, Interneten működő telefonrendszer, mellyel minden telekommunikációs igényt ki tudunk elégíteni. Az IP-Telekon rendszere fel van készítve, hogy hagyományos analóg, ISDN vonalakhoz, régi alközpontokhoz is kapcsolódjanak, valamit a mobil telefon is illeszthető hozzá.
Az IP-Telekom telefonközpontja a hagyományos telefonközpontok könnyű kiváltásra vagy azokhoz történő kapcsolásra-bővítésre könnyen és gyorsan használható.
Az IP-Telekom szolgáltatásai felhő alapú szolgáltatások. Az IP-Telekom telefonközpontjának segítségével megszűnik minden telekomunikácós problémája egycsapásra.
Mik a legnépszerűbb alközponti szolgáltatások?
Partnereink körében a leggyakrabban a Telefonos aszisztenshez és a Telefonos ügyfélszolgálathoz kapcsolódó alközponti szolgáltatások a legnépszerűbbek, így az IVR hangmenü (automata szöveg generálással), a hívás rögzítés, hívás átirányítási sorok, a végtelen bejövő vonal vagy az online felületen kezelhető hívások (IP Portál).
A legnépszerűbb szolgáltatások listája ugyan fontos, de ennél is fontosabb, hogy minden telekommunikációs igényt ki tudunk elégíteni, melyre ügyfél referenciáink a garancia.
Ajánlott szolgáltatásaink:
Fejlett automata hívásirányítás, TeleCRM felület vizuális híváskezeléshez, Integrált szolgáltatások: e-mail, SMS, rendelés kezelés, ügyfélszolgálat, tudásbázis, külső ERP és CRM rendszerek, Fogadott vonalak típusa: analóg telefon, ISDN, GSM, SIP, H323 Mellékek típusa: hagyományos analóg telefon, asztali IP-telefon, vezeték nélküli telefonok, mobil telefon, Üzenet e-mail-ben, Hangmenü, Konferencia beszélgetés, Operátor panel, mellékfoglaltság jelző, Call management support, TAPI integráció, LDAP integráció, Távoli telephelyek rendszerbe kötése.
Milyen hardver szükséges egy új IP-Telefönközponthoz?
Az IP-Telekom rendszereihez elsősorban adatkommunikációra, azaz számítógépes hálózatra van szükség. Amennyiben nincs fizikai hálózat, úgy jó minőségű Wifi kapcsolaton keresztül is üzemeltethető a rendszer.
Mennyi idő az új Okos Telefönközpont telepítése?
A tapasztalatok szerint átlagosan 8 nap alatt lehet a telefonközpontot telepíteni, azonban a szolgáltatás kiépítése minden esetben függ a telepítés helyszínétől és az ott lévő informatikai hálózattól, így pontos telepítési idő csak helyszíni felmérés után adható.
Le kell-e cserélnem a régi telefonközpontomat?
Ha valaki szeretné bővítheti telefonközpontját, bővítheti IP-Telefonközponttal anélkül, hogy a régit kidobná. Az IP-telefon központ rugalmasan ki tudja egészíteni a hagyományos telefonközpontokat. A hagyományos telefonközpont elavulása után az IP-Telefonközpont teljes mértékben helyettesítheti a régit.
Milyen plusz szolgáltatásokat ad az IP telefon a hagyományossal szemben?
Az IP-telefonközpontok minden szolgáltatást és funkciót biztosítanak amit a hagyományos telefonközpontok is. Ezen felül szinte megszámlálhatatlan plusz szolgáltatást tudnak nyújtani, pl.:
- Az IP-telefon, a beszélgetések mellett videotelefonálásra SMS-re is használható.
- Az IP-telefonközpont tartalmazhat személyre szabott vagy központi telefonkönyveket. A bejegyzések tetszés szerint akár meg is oszthatóak.
- Az IP telefonközponttal komplett un. beválasztós és interaktív telefonos menürendszerek (IVR) alakíthatók ki, akár automatikus szöveg generálással. Ilyen a kezelő nélküli mellék beválasztás vagy információs rendszer kialakítása.
- Az IP-telefon szabványa nyílt, így a használt telefonoknál nincs gyártói megkötés. Szabadon lehet kiválasztani a használni kívánt készülékeket hardvereket.
- Az IP-telefonnal könnyen alakítható ki virtuális iroda, távmunka, telefonos aszisztens.... A virtuális irodából (ami akár a lakásunk is lehet) plusz költségek nélkül úgy telefonálhatunk mintha a tényleges irodánkban lennénk.
- Több telephelyes cégek telefonjai úgy üzemelhetnek, mintha egy helyen lennének.